2015-04-29

Dags igen....

...för uppföljning.

Var på röntgen i slutet av januari, och när jag tröttnat på att jag inte fick någon återkoppling så kontaktade jag mottagningen för någon vecka sedan, och då blev det fart minsann!

Precis samma procedur som vanligt! Man får komma in till doktorn 20-30 minuter för sent, och sedan tar han 5-10 minuter på sig för att läsa in journalen under lite vänligt hummande.

Mina blodprover var bra fick jag i alla fall reda på, men sen talade han om att jag hade en förändring på min (enda) binjure som blivit större sedan sist...

Hmmm, varför talade han inte om sist att jag hade en förändring då?

Nu blir det omröntgen i maj och sedan får vi väl se hur det går.

Nåja, det blir som det blir!

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Mina besök på Halmstad sjukhus har set ut ungefär som det du beskriver. Om allt är som det ska, så kanske det inte behövs mera heller, men om det INTE är det, skulle jag nog önska att dom tog sig mera tid.
Det senaste besöket i Hässleholm, med en läkare som INTE var superstressad - i alla fall inte visade det -, gjorde gott.
Det kändes som om nån i alla fall brydde sig. Hoppas att det blir bra nu för dig.

Elisabet. sa...

Och ja, jag vet att det heter sett. Med två t ,-)